SUNDAY

Heey!
Vad har ni gjort idag? Själv har jag städat hela källaren, så nu är det riktigt fräscht frida!!

Är helt klar nu, är riktigt fotosugen också men har ingenting jag vill fotografera. Eller jo, en person vill jag fotografera. HAHA, men jag vill köra lite porträttfotografering. Men vet liksom inte vilket tema och så än.. Måste tänka lite på det.

Idag ska jag iallafall äta våfflor, riktigt gott!
Vi äter det typ aldrig här hemma för i vår familj är det en typisk ''farmor & farfar'' mat. Eftersom vi får alltid det när vi är där och äter lunch eller så, haha :D

Imorgon är det Måndag, sista veckan innan sportlovet (Har typ gått runt och sagt höstlovet innan hela tiden så skrev det nu också, fan!!) så det är en relativt lugn vecka. Bortsett från att vi har prov på torsdag (Tror jag det var?! O_O) så är det hel lugn vecka som väntar :)


Snöö.. riktigt trött nu på den faktiskt..

SIMMA LUGNT DUDES

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja men det är faktiskt de, men när man väl har lärt sig så sitter de nog där! Oj, vad roligt att ha det och kunna lära sig av dom :)



Oh jaha, gud vad roligt i så fall! Hoppas de blir så bra som möjligt då :D

Oj nejmen gud vad roligt och spännande! Så roligt att ha släktingar utomlands som man kan åka och hälsa på hihi :) hoppas att dina veckor utomlands blir super duper bra då! Ja men det förstår jag att du tycker. Vill också köpa mig några filter!



Jo jag hörde att du bodde där ute, nära Josefine ju? Oh vad roligt att bo själv sådär men kan tänka mig att det inte är lika roligt att städa allt haha :D

Vilken dag som helst tror jag och HOPPAS på iallafall! Ja, det ska jag. Kram och ha en fortsatt bra dag du också :)

2011-02-13 @ 16:30:22
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: nja plugg är inte de roligaste..

Var gärna med och tävla i min blogg om du är intresserad av priset :)

2011-02-13 @ 17:08:10
URL: http://uschmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: jo de är ju inte de roligaste :(

2011-02-13 @ 17:57:37
URL: http://uschmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0