WAKA WAKA

Hej på er!
Gick i skolan idag, åkte bussen till språket kvart i åtta (så sjukt onödig tid.. haha xD)
Allt var som vanligt, ja.. allt de vanliga ^^

Sen gick jag hem i allt svinkallt, och åt lite. Nu sitter jag här, och senare ska jag på träning! =)

Alltså.., tänkte köra på en liten frågestund. Men liksom.. typ ingen läser bloggen ju, haha :D
Kan köra på en ''minifrågestund'' här nu, så vill ni fråga något fråga här nedanför! =)


SWIM CAREFUL
(förresten.. satt och lekte lite i Photoshop en kväll med penslar.. pillade ihop detta! :))

Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

Sv; Jag går i N-laget, eller jag tillhör iallafall laget. Eftersom jag haft så mycket problem med skola osv så har jag egna lektioner i källaren med mina två assistenter. Säg till när du vet vilket lag du ska börja i! :)

2011-02-15 @ 16:17:58
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0