ksds

finns ingen motivation längre.

jag blir så jääkla sugen på att fotografera när jag ser folks bilder och vet att jag kan.
Men sen så är jag så jäkla sur för att min kamera måste total rengöras, hela tiden när jag tar bilder blir det tre stora svarta prickar på alla bilder så jag måste sitta och redigera bort dom på ja, alltid nästan
två till tre hundra bilder.

Därför ska jag börja spara till en nikon d3100, det kommer ta låååång tid, snarare typ aldrig kommer jag kunna köpa den. Har en sunken d40 som håller på och lägga ihop totalt. så nej, jag lägger ner fotograferingen för ett tag.

Sen så vill folk att jag ska fotografera, men jag vill inte pressa fram bilder. Så känns det just nu, om jag vill fotografera så får jag
pressa fram bilderna.

botten är nådd.

tack för mig / maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0